OHODNOŤTE A VYHRAJTE!

Odošlite hodnotenia produktov len niekoľkými kliknutiami a vyhrajte jednu z troch darčekových kariet v hodnote 250 €.*

Takto to funguje:

Nájdite zakúpený produkt 1

Nájdite zakúpený produkt

Vyhľadajte produkt, ktorý ste si zakúpili, v hornom poli vyhľadávania a prejdite na stránku produktu.

Vyplňte hodnotenia produktu 2

Vyplňte hodnotenia produktu

Na stránke prejdite nadol k „Hodnotenia“ a napíšte hodnotenie Vášho produktu.

Vyhrajte darčekovú kartu 3

Vyhrajte darčekovú kartu

Odoslaním hodnotenia automaticky vstúpite do súťaže a s trochou šťastia dostanete darčekovú kartu. Víťazi budú mesačne informovaní e-mailom.

Tipy na hodnotenie produktov

Pomocou týchto tipov ľahko napíšete hodnotenie

  • Pokúste sa podrobne opísať Vaše skúsenosti s výrobkom
  • Napíšte užitočné a konkrétne hodnotenie, pričom buďte zdvorilí a priateľskí
  • Čo sa Vám páčilo a čo by ste zlepšili?
  • Ste spokojní s kvalitou?
  • Odporúčali by ste tento produkt alebo nie?

Tomu by ste sa vo svojom hodnotení mali vyhnúť

  • Informácie, ktoré sa netýkajú produktu
  • Poznámky o cenách, alebo alternatívnych možnostiach objednávania
  • Poskytovať odkazy na stránky a osobné informácie (napr. mená alebo OBI predajne)
  • Hodnotenie služieb OBI, alebo hodnotenie doručenia. Ak máte problémy s objednávkou alebo sa chcete sťažovať ohľadom nejakého výrobku, kontaktujte priamo náš Zákaznícky servis
Tipy na hodnotenie produktov

Často kladené otázky

  • Ako vznikajú hodnotenia v online obchode OBI?

    Po zakúpení produktu požiadame našich zákazníkov internetového obchodu OBI e-mailom, aby ohodnotili zakúpený produkt. Každý však môže ohodnotiť jeden alebo viac produktov priamo na stránke produktu. Zákazníci, ktorí si zakúpili výrobok v OBI predajni, tak môžu tento vyhľadať online a odoslať hodnotenie.

  • Ako môžem produkt ohodnotiť?

    Ak ste si zakúpili výrobok v internetovom obchode OBI, môžete použiť odkaz uvedený v e-maile, v ktorom Vás žiadame o ohodnotenie zakúpeného produktu. Ostatní zákazníci teda môžu vidieť, že toto hodnotenie bolo napísané overeným kupujúcim. Na vyhľadanie a ohodnotenie zakúpeného produktu môžete použiť odkaz „Hodnotenie produktu“. Ak Váš produkt pomocou odkazu nemôžete nájsť, použite horné vyhľadávacie pole a odošlite svoje hodnotenie priamo na stránke produktu.

  • Kedy bude moje hodnotenie zverejnené?

    S cieľom zabezpečiť dodržiavanie pokynov o hodnotení produktu (usmernenia sa nachádzajú v oblasti hodnotenia na stránkach produktov) sa každé odoslané hodnotenie preverí. Po odoslaní hodnotenia to preto môže trvať až 72 hodín, kým sa objaví na našej stránke.

  • Prečo bolo moje hodnotenie zamietnuté?

    Ak sa vaše hodnotenie nezhoduje s našimi pokynmi o hodnotení produktu, musíme ho zamietnuť. Dodržiavanie pokynov pre hodnotenie je dôležité, pretože hodnotenie produktov by malo byť nápomocné nám a ostatným zákazníkom. Účelom hodnotení je pomôcť ostatným zákazníkom pri rozhodovaní sa o kúpe a zároveň pomôcť aj nám vylepšiť náš sortiment. Nezáleží na tom, či hodnotíte produkt pozitívne, alebo negatívne. Ak bude vaše hodnotenie zamietnuté, dostanete upozornenie e-mailom. Zároveň budete mať možnosť revidovať svoje predložené hodnotenie.

  • Ako môžem odstrániť, alebo upraviť odoslané hodnotenie produktu?

    Ak sa Váš názor na zakúpený produkt zmenil, napíšte e-mail na adresu service@obi.sk a uveďte, ktoré hodnotenie chcete upraviť, alebo odstrániť.

*Platia podmienky účasti výhernej súťaže Hodnotenia produktu https://www.obi.sk/sutaz/.

  • Rezervácia a vyzdvihnutie
  • Overiť dostupnosť v predajni
  • Veľký výber produktov
hore